Atria Balticu müügikäive oli tänavu kolmandas kvartalis 9 miljonit eurot, kasvades möödunud aasta sama ajaga võrreldes 5,9%.
- Atria sealihatööstus. Foto: Erik Prozes
Atria Eesti ASi juhatuse esimehe Olle Hormi sõnul on jaemüügi kasvu aluseks eestimaisel värskel kvaliteetsel toorainel põhinevate toodete müük.
“Atria on tänavu oluliselt kasvatanud elussigade kokkuostu Eestist, mis on omakorda pannud aluse müügi kasvule nii kodu- kui välisturgudel. Oleme Eestist välja müünud 2700 tonni liha ja loomseid kõrvalsaadusi, millest ca 600 tonni on olnud sealiha ja ca 200 tonni veiseliha,” ütles Horm. Ta ta lisas, et, tapamajas on tehtud teenustööd 1400 tonni, liha töötlemine on kasvanud võrreldes eelmise aastaga ca 1700 tonni.
"Meie sealiha import on sisuliselt lõppenud,” märkis Horm. Euroopas üle jääv väga suur kogus sealiha otsib uusi turge, see ladustatakse või proovitakse turustada koduturul madalama hinnaga, selgitas Horm.
Atria Eesti AS on ligi 400 töötajaga Eesti toiduainekontsern ning seakasvataja. Atria Eestile kuulub kolm kaubamärki: Maks & Moorits, Wõro ja VK. Atria Eesti AS kuulub Soome börsiettevõttele Atria Oy, mille 2013. aasta käive oli 1,411 miljardit eurot ja ärikasum 19,7 miljonit eurot.
Seotud lood
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Hetkel kuum
Nurm ja Siimann avaldasid, kui palju raha paistab üldse lootust tagasi saada
Täiendatud prokuröri kommentaariga
Tagasi Äripäeva esilehele